Blog Melayu Boleh

Blog Melayu Boleh memaparkan aspirasi, perjuangan, kejayaan dan isu-isu hangat komuniti melayu yang mencipta nama di Malaysia dan di luar negara.Blog Melayu Boleh antara yang Terkini, Terhangat dan Terhebat.Semuanya di Blog Melayu Boleh.

Subscribe

Empayar Minda Melayu - Navigator Minda

Posted by Blogger Boys on Friday, June 19, 2009

Empayar Minda Melayu (Navigator Minda)


 


Buku ini akan mengupas persoalan demi persoalan yang telah lama wujud mengenai kelemahan dan kekurangan bangsa Melayu. Melalui pelbagai contoh nyata di seluruh dunia yang diambil berdasarkan fakta yang sahih dan rujukan yang teliti dan mendalam oleh penulis, dan diharapkan dapat membuka minda bangsa Melayu untuk bangkit dari lena dan melangkah dengan semangat serta keyakinan .


Buku setebal 198 mukasurat ini mengandungi lima belas bab ini telah mengupas persoalan yang telah lama wujud mengenai kelemahan dan kekurangan bangsa Melayu. Disertakan pelbagai contoh nyata di seluruh dunia berdasarkan fakta yang sahih dan rujukan yang teliti dan mendalam oleh penulis, buku ini secara tidak langsung telah membuka minda bangsa Melayu untuk bangkit dari lena dan melangkah dengan smangat dan penuh keyakinan.



Bab-bab yang terdapat dalam buku ini :
1.Peluang mutlak di alaf baru
2.Kearah wawasan baru yang cemerlang
3.Semasa pembentukan Amerika Syarikat
4.Semasa pembentukan Israel
5.Semasa pembentukan China Moden
6.Semasa pembentukan India Moden
7.Evolusi manusia di bumi
8.Pembentukan teknologi pemikiran
9.Kuasa penghalang induk minda melayu
10.Agenda tersirat globalisasi
11.Rahsia Penjajah manipulasi minda bangsa melayu
12.Detoksifikasi anotomi minda melayu
13.Neuro cybernetic human success matrik engineering
14.Pasport ke masa depan untuk melayu alaf baru
15.Empayer minda melayu alaf baru


Hanya dengan cara ini sahaja pepatah 'tak kan melayu hilang di dunia' akan menjadi nyata!


"Minda pula boleh dijadikan satu senjata utama pada diri sesorang untuk menguasai sesuatu.Minda yang hebat mampu menghasilkan sesuatu benda dan perkara yang tidak dijangka.Minda juga mampu mengarahkan AURA disekitaran untuk bergabung dan menghasilkan satu OBJEK yang unik."


"Teknik merawat menggunakan Minda ini perlulah melalui proses latihan yang kerap,dari masa kesemasa Minda anda akan hebat dan mampu menghasilkan satu Vaksin yang mampu merawat pelbagai penyakit emosi ketika ini."


"Empayar minda adalah satu satunya jalan penyelesaian sekiranya setiap individu itu berkeinginan yang tinggi dan ingin menjadi mereka yang hebat."


"Tanpa AURA anda mampu berjaya tetapi tanpa MINDA anda sudah pastunya GAGAL dalam apa jua bidang yang diceburi."


Dr Zubir Yahya


TAJUK : Empayar Minda Melayu Alaf Baru
PENULIS : Prof Dato Zubir Yahya
TERBITAN : HR Publishing Sdn Bhd
HALAMAN : 198 Muka Surat
HARGA : RM29.90




Untuk itu kami di Saikosan Sdn Bhd,sebagai pengendali Kursus Intensif Empayar Minda,membuka tawaran yang paling eksklusif ini untuk memberi bimbingan dalam mengejar impian,merungkai serta menyelesaikan masaalah menerusi tindakan positif kearah kejayaan dan pilihan-pilihan dalam kehidupan.
 
 
( klik untuk besarkan imej )
 


Bayaran sebanyak RM300.00 untuk tempahan kursus dan anda layak untuk memenangi 5x10gram emas.Rebutlah peluang ini secepat mungkin kerana tempat yang amat terhad.



Daftar sekarang....atau hubungi Sdra Johar Abd Rahman - 017-7778687  atau Sdri Zue 016-7170769 untuk sebarang pertanyaan atau keterangan lanjut.






Related links in Empayar Minda Melayu - Navigator Minda :


Saikosan
Empayar Minda Melayu
Mph Online Bookstore
Hijjaz Record Publishing









BuatDuitInternet.com

Stumble It!

0 comments:

Subscribe to: Post Comments (Atom)