Blog Melayu Boleh

Blog Melayu Boleh memaparkan aspirasi, perjuangan, kejayaan dan isu-isu hangat komuniti melayu yang mencipta nama di Malaysia dan di luar negara.Blog Melayu Boleh antara yang Terkini, Terhangat dan Terhebat.Semuanya di Blog Melayu Boleh.

Subscribe

SEO - "Melayu Boleh"

Posted by Blogger Boys on Thursday, May 28, 2009

SEO - "Melayu Boleh"







Cabaran SEO Melayu Boleh 2009 ini menawarkan hadiah yang agak LUMAYAN berupa wang TUNAI RM500 dan hadiah-hadiah yang lain terutama kepada pemenang tempat pertama. Syabas Bro Inspiration.... usaha anda telah membuka jalan kepada ramai lagi terutamanya orang Melayu untuk belajar seo secara tidak langsung.Melayu Boleh dan cabaran SEO-2009...dari keputusan enjin carian Google pada hari ini 29/05/2009,malangnya blog saya masih tiada dalam senarai Top 10 dengan kata-kunci Melayu Boleh....menang atau kalah, bukan tujuan utama saya......apa yang penting saya dapat belajar dan menimba ilmu dari pakar-pakar SEO Malaysia tentang teknik-teknik menaikkan ranking blog atau web....!!!




Pertandingan Cabaran SEO- Melayu Boleh ini dianjurkan oleh Bro Inspiration dari Forum Jombincang,dengan tujuan utamanya untuk menghapuskan site atau blog-blog lucah yang menggunakan kata kunci Melayu Boleh,Melayu Best dan Melayu 3gp, kerana website atau blog-blog inilah yang akan membuatkan nama melayu tercemar.Disebabkan itulah saya memberanikan diri menyahut cabaran dalam usaha untuk menghapuskan laman web atau blog-blog Melayu Boleh lucah yang dahulu dan sama-sama mengharumkan kembali nama Melayu Boleh dengan meletakkan artikel tentang kehebatan orang melayu, Kejayaan Anak Melayu dan keagungan bangsa Melayu di mata dunia. InsyaAllah.




melayu boleh, melayu 3gp, melayu seks, melayu lucah, melayu boleh collection, melayu seksi

Istilah-istilah diatas adalah antara istilah yang popular sering dicari di internet, ianya kerap dicari bertujuan untuk mencari bahan-bahan lucah yang berkaitan dengan Melayu.



Istilah 'melayu boleh' yang pernah digunakan oleh sebuah laman web yang menghimpunkan bahan lucah melayu, kini digunapakai oleh laman-laman web yang sedemikian rupa bagi memudahkan dijumpai melalui enjin carian seperti Google,Yahoo dan Msn.




Memang dari dulu lagi kata kunci melayu boleh ini sering dikaitkan dengan perkara-perkara yang lucah, contoh kata kunci yang dikaitkan dengan laman web lucah adalah seperti melayu seks, melayu lucah, melayu panas, melayu best, melayu 3gp, melayu boleh.com dan banyak lagi.Jika perkara ini tidak diperbetulkan dari sekarang,maksud dan erti sebenar melayu boleh akan lebih kepada web atau blog-blog porno.Syabas lagi sekali buat Bro Inspiration dan para peserta Cabaran SEO Melayu Boleh 2009...moga ianya meberikan iktibar dan panduan dari segi maksud sebenar melayu boleh kepada keturunan atau generasi yang akan datang.






Apa pun saya akan cuba sebaik mungkin untuk menaikan ranking blog ni.Insyaallah....!!













Related links in SEO - "Melayu Boleh" :



Google.com-Melayu Boleh
Yahoo.com-Melayu Boleh
Msn.com- Melayu Boleh
AltaVista.com-Melayu Boleh



Stumble It!

0 comments:

Subscribe to: Post Comments (Atom)